Isnin, 27 April 2015

✿SHAKLEE THE BEST PRODUCT✿

SHAKLEE BERBAHAYA?
Baru-baru ini ramai yang kata makan Shaklee sebulan dua terkena pelbagai penyakit. Benarkah? Nasihat saya kepada anda yang "sakit" setelah menggunakan Produk ini, sila pm saya agar masalah anda mendapat pembelaan sewajarnya.

Jika benar shaklee menyebabkan penyakit, saya sendiri akan stop sebagai agent.
Tapi sebelum tu suka saya kongsikan inovasi dan keistimewaan shaklee di dalam dunia vitamin semulajadi dan anda bandingkan sendiri dengan vitamin yang anda makan atau yang anda bercadang untuk makan.

Tahukah anda bahawa...
Shaklee invest 250 juta usd dalam R&D untuk memastikan produk yang berkualiti, berkesan dan selamat.

Shaklee mempunyai 60 published manuscripts dan 54 lagi diterbitkan dalam scientific publications.

Shaklee mempunyai lebih 55 Patent & Patent Pending yang menunjukkan ia mendapat hak eksklusif terhadap penemuan dan ciptaan produk baru. Syarikat lain mau tiru kena dapat kebenaran tau.

Saya sendiri telah berjumpa dengan Saintis Shaklee, bukan sorang dua, tapi sangat ramai Saintis Shaklee.

Thats why Shaklee yakin untuk menggunakan Tagline;
ALWAYS SAFE (sentiasa selamat)
ALWAYS WORKS (sentiasa berkesan)
ALWAYS GREEN (sentiasa semulajadi)

Jika anda masih ragu-ragu, bolehlah rajin-rajin buka link di bawah dan baca sendiri research yang dijalankan ke atas produk shaklee.


Nasihat saya sebelum mencuba lambakan produk kesihatan di luar, kaji dulu latar belakang syarikat, pastikan ada klinikal study, pastikan ada kelulusan KKM (bukannya permohonan), dan pastikan bukan produk sebulan dua di pasaran.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan